SELAMAT DATANG KE BLOG <<(@_~)--hidup hanya sekali>>

Nuffnang

Wednesday, August 26, 2009

Office SeS

Keje aku ni juz sbgai invoicing clerk...keje department invoicing ni mmg byk...bos department ni nmenya William Wong merangkap bos aku...assistance dia plk aku pggil kzuha...yg dh kje dgn dia slme 9thun...agknyer syg benor dia kt bos..kdg2 aku confuse jgk invoicing ke billing department ni sbnrnya..keje aku bnde yg sme je tiap2 bln tp kne ada kesabaran la klu mlyn karenah bdk2 offshore...mcm2 karenah..keje ni yg mne ktaorg claim dgn esso..saat2 genting ktaorg kt 20hb ke ats...nk submit ctms..iaitu bjet utk manpower,equipment merangkumi construction,painting & mini crew...keje nie mmg mmerlukan utk wt overtime..kdg2 hjg minggu pn kne kje..pling lwt stakat ni aku kne ot 12.30lbih mlm..mmg mgantuk sgt2 time drive blik umh...ada peristiwa klaka aku kne bhgn ni...kje aku ini byk memerlukan berurusan dgn bdk offshore..1st time aku nk paging cm org wt annoucement kt airport...tekan2 no.fon dlm debar..yelh 1st time kn..las2 ada org angkt ckp kdai emas..hah?? aku tkejut mse 2..trus ltak fon...rpenya aku tslh tekan no.fon..kwang2x..byk bnde yg aku blaja dri kzuha n bos wilem...aku pggil dia en.wiliam..knon2nyer tanda hormt kt dia sbagai bos..tq ats tunjuk ajr slme ni...aku bru dlm pringkt basic aje..byk lgi kne blaja..."saya budak baru blaja klu slh tlg tunjukkn"..hehe..

No comments: