SELAMAT DATANG KE BLOG <<(@_~)--hidup hanya sekali>>

Nuffnang

Wednesday, September 9, 2009

tabiat

sebenarnya hatiku skrg tgk terusik dgn seseorg...apalh slhku...smpai dia perlakukan sebegini rupa...adakah aku tak layak berkawan dgn dia??em entah la...aku kdg2 jdi serba salah...aku jer yg byk berkorban utk org len...aku jer yg byk pendam rase...cuba shbis mungkin tuk menyembunyikan perasaan terluka aku tpi kdg kala tak boleh jugak...sbb 2la salah satu tabiat aku suke wat iaitu tido...keluarga aku mmg tau tabiat aku yg satu nie...aku lebih rela tido dripada aku layan tension aku ke perasaan terluka ke @ pe2 jelh yg wat aku xnk pk kn sesuatu bnde 2...agk2nyer sbb 2 mata aku mkin sepet...pas solat mghrib je mmg sah aku dh stat mengantuk...sush dh nk buang tabiat nie...aku pe lg..lyn jer tabiat aku nie..tp biasanya aku akn terkejut tido pas 2 tuk slt isyak plk...ada 2-3 kali jgk aku terkejut tido dekat2 nk subuh...nsib baik tak tersasar...alang2 aku tggu slt sbuh plk...pas 2 mmg tido blik la...ari2 aku dgr emk aku bebel psl tabiat aku ni...nk wt cmne dh emk...sush nk ubah tabiat ni...em aku klu ada byk sgt masalah ke baik aku lyn tido jer...nk lari dri sesuatu masalah pn cm 2 jgk la aku wat..aku ni skrg mmg xleh nk tido lewat...asl 10 mlm ke ats aku mula la duk menguap jer...tolong la sapa2 yg tau nk ubah tabiat nie...bimbang jgk aku klu nk kwin 6ti...pe plk la suami n kluarga blah suami aku ckp 6ti...tp ble mte segar sgt xleh nk tido plk...mcm2 cre aku wat..tgk tv ke bce novel ke n mcm2 la aku wat..ish penyakit agknyer...skrg ni pn asl xckup tido 8jam aku mmg xleh nk tumpu nk wat pe2 yg aku nk wat...ckit2 mguap...pas 2 berair la mata...tlg la sapa2 yg blh tlg aku nk ubah tabiat tido aku ni..plez...