SELAMAT DATANG KE BLOG <<(@_~)--hidup hanya sekali>>

Nuffnang

Friday, April 9, 2010

Contest Baca London : Menang London

25-05-2010


Kali nie sy join contest yg dianjurkan oleh Bro Long Haffiz...

Dia nie merupakan seorang perantau n pelajar yg tgh belajar kat London....

Hadiah yg akan diberikan adalah barang dari London...

Jom sama2 kia join :- KLIK DISINI

**Jangan lupa jadikan zati referral kwn2 yer....**

Entri yg zati ske adalah bertajuk : Mengenal dan Menikmati Empat Musim di London

Komen zati : Saya suke baca entri nie kerana saya dapat mengenal & mengetahui keadaan di negara luar ....yelh saya belum pernah ke luar negara...impian saya nk ke negara JEPUN...sbb saya amat suka tengok gmbar pemandangan yg cantik....bila saya baca entri nie saya tertarik dgn empat musim yg pernah saya baca di dalam artikel ketika dulu...Musim Luruh, Musim Sejuk (Winter), Musim Bunga (Spring) & Musim Panas (Summer)....antara 4musim nie saya sukakn musim luruh & musim bunga....kalau dapat snap gambar kt sana mesti best...& saya juga dapat rasakn apabila saya berhadapan dgn pemandangan sebegini mesti timbul suasana yg romantik...sejuk mata memandang..

Referral contest : zai kulim

***pesanan buat pihak penganjur....saya akan sticky mode entry nie bile hampir 17 May 2010 ye...sabar...coz ada entry len yg perlu wat sticky mode wat masa nie...harap dapat menerima penyertaan saya yer...


No comments: