SELAMAT DATANG KE BLOG <<(@_~)--hidup hanya sekali>>

Nuffnang

Wednesday, May 5, 2010

Kecik Hati dibuatnyer...




Em skrg nie time tulis blog nie...mmg tgh kcik ati dgn seseorg....rse cm xdihargai plk....zati ksiankn dia....dia demam arinie...xdtg keje...2pn dpt tahu dia demam pn dri org len....sedih kn....oleh kerana ati nie xcited sgt nk tlg htrkn dia g klinik...zati minta kuar 2jam dgn bos....nsib baik dpt bos sporting....diaorg plk yg mgalakkan zti htr ke klinik....mse amik dia ok je lgi...walaupn byk kali dia pesan xyah dtg amik...dia ckp dia larat...tggu dlm 15minit pastue trus ke klinik....pas ke maybank zati ajk dia ke kdai mkn utk tapau je....tpi dia ajak zati mkn kt situ....zati jwb la yg zati byk keje nk kne setel...trus dia badmood...ondaway balik htr dia ke rumah senyap je....belikan aiskrim utk dia pn dia tgglkn dlm keta je...sedih =(.....slh ke zati nie ikhlas nk tlg htr dia ke klinik?lgpn mmg xda niat pn nk kuar mkn....juz nk htr dia ke klinik je....tus dia bmasam muka dgn badmoodnya smpai la ke umh dia....zati ke yg salah???adess...menangis kejap zti td...btul2 kcik ati dgn dia td....pepn harap dia cepat sembuh....


6 comments:

zue @ annaleeya said...

lorrr..... sian zati.. nak tlg pon susah kan.. jgn sedey2 zati... mgkin dia tgh mood tak baik kot???

jgn nangis2 eh!!!!!

Queen said...

oowwwhh.....jgn sedih2 la my dear,..dia tgh tak sehat tu..emosi kurang stabil..dan dia pasti sbeenarnya mengharapkan zati teman dia...

dia merajuk sebab dia rasa dia perlukan kita...

jgn simpan dalam hati k!

Queen said...
This comment has been removed by the author.
mish.qist™ said...

huk..sedihnya sys zati..
cemana la kawan boleh buat camtu?
dah bagus pe org tolong die.tp, die bole buat moody camtu lak..
sabar jela k sys??

zati said...

em...2la psl....sedih sgt...
pepn tq akak2 sume...tapi zati duk pk2 lgi skrg nie....btul2 terasa...

Alya said...

jangan la sedih2....biasa la orang tak sihat ni....

yang pasti zati sanggup bawa dia g klinik kan....

sekejap lg dia ok la tu...